flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

«ЕЛЕКТРОННИЙ СУД»

 Це один із сервісів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, доступ до якого здійснюється після реєстрації користувачем Офіційної електронної адреси (Електронного кабінету).

 

Електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.

Тобто, електронний цифровий підпис:

– засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;

– гарантує цілісність та захист від спотворення та внесення виправлень у підписаний документ;

– не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.

                               

 

         

 

    

Як зареєструватися в системі?

Для роботи в системі "Електронний суд" необхідно отримати електронний ключ (електронний підпис), який дасть змогу ідентифікувати вас як належну сторону та зареєстрованого учасника, та надасть можливість подавати позовні заяви та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, а також отримувати судові рішення та інші електронні документи.

Для отримання електронного ключа необхідно звернутись до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) та надати наступні документи:

Строк дії електронних ключів, не повинен перевищувати 2 роки з моменту їх формування. Після закінчення цього терміну, для застосування електронного ключа, необхідно здійснити повторне отримання послуг тексту.