Державним підприємством «Інформаційні судові системи» на виконання Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації», Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30 із змінами, внесеними згідно з рішенням Ради суддів України від 02 березня 2018 року № 17, наказу ДСА України «Про організацію забезпечення функціонування веб-порталу «Судова влада України» від 17 липня 2014 року №30 та з врахуванням сучасної міжнародної практики щодо запровадження інформаційних технологій в комунікації органів системи правосуддя із громадянами, забезпечено роботу єдиного контакт-центру судової влади України.
Контакт центр здійснює:
- Консультаційну підтримку фізичних осіб шляхом надання інформації:
- щодо діяльності та повноважень судових установ, Державної судової адміністрації України, Верховного Суду;
- щодо адрес та контактних телефонів судових установ та органів системи правосуддя;
- розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
- про стан розгляду судових справ;
- учасникам судового процесу про етапи руху справи (на підставі даних Єдиного Державного Реєстру судових рішень та інших офіційних даних.);
- умов подання та реєстрації звернень і запитів до судових установ та органів системи правосуддя;
- про умови розрахунку судового збору та можливі способи його сплати;
- про перелік можливих державних та приватних установ, що надають правову (безкоштовну або на платній основі) допомогу в разі виникнення юридичних, питань;
- Забезпечення можливості для громадян залишити своє побажання щодо покращення якості робота судових установ.
- Реєстрацію усних звернень громадян (за бажанням запитувача) для подальшого розгляду таких звернень відповідальними особами в судових установах, ДСА України; Верховному Суді.
- Дистанційну технічну та інформаційну підтримку користувачів судових систем, онлайн сервісів, електронних систем та систем самообслуговування на офіційному веб-порталі «Судова влада України».
Вказані види послуг громадяни України можуть отримати зателефонувавши за єдиним безкоштовним
телефонним номером 0-800-501- 492.
Основна мета та завдання Контакт-центру - це швидке, оперативне, якісне та повне інформування громадян щодо стану та руху справ в усіх судових установах України та повна інформаційно-довідкова підтримка всіх судових установ України, ДСА України.
Переваги функціонування Контакт центру для громадян:
- можливість отримати інформацію за єдиним та безкоштовним телефонним номером 0-800-501 -492:
- доступність та швидкість зв'язку (єдиний інформаційний центр для всіх запитів щодо діяльності судових установ);
- отримання інформації за різними сучасними каналами спілкування (телефонний зв’язок, онлайн дзвінок з сайту, електронна пошта, онлайн допомога на веб-порталі, автоматизовані системи самообслуговування);
- єдині стандарти обслуговування запитів та спілкування;
- вирішення питання/запиту в максимально швидкі строки;
- можливість надати оцінку якості обслуговування та впливу на підвищення якості роботи судових установ та їх подальший розвиток.
Переваги функціонування Контакт центр для СУДУ:
- забезпечення безперервного процесу прийму та оброки вхідних викликів, запитів, що надходять до Суду;
- зменшення навантаження на співробітників суду по прийому та обробці телефонних викликів від громадян (обробка типових та найчастіших питань здійснюється спеціалістами Контакт-центру);
- зручний сучасний інструмент для вирішення будь-яких завдань, пов'язаних з управлінням взаєминами з громадянами (зручна та оперативна статистика, аналітика звернень, єдина база звернень, наявність записів телефонних консультацій);
- забезпечення іміджу Суду як установи, що відкрита до громадян та використовує у своїй роботі інноваційні та сучасні технології комунікацій;
- можливість отримувати зворотній зв'язок від громадян для підвищення якості роботи працівників Суду, організації процесу обслуговування звернень та планування розвитку установи в подальшому.