Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Дарницький районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві інформує, відповідно до ст. 22 Закону України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану” та розділу ІІ Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України 12.01.2011 року № 96/5 (зі змінами), заява про внесення змін до актового запису цивільного стану за формою, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках передбачених статтею 53 Сімейного кодексу України, та заяви про визнання батьківства, також до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису.
Громадяни України, які проживають та тимчасово окупованій території України, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.
Громадяни України, а також іноземці і особи без громадянства, які проживають за кордоном, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до дипломатичного представництва або консульської установи України.
Заява повинна бути заповнена розбірливо, у ній мають бути надані вичерпні відповіді на всі запитання. Якщо заявник не володіє державною мовою, заява може бути складена іншою особою в присутності перекладача та підписана заявником, про що на ній робиться відповідний запис.
Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається:
Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються:
На підтвердження достовірності представлених заявником документів про державну реєстрацію актів цивільного стану відділом державної реєстрації актів цивільного стану додаються до матеріалів справи повні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, копії відповідних актових записів цивільного стану, на підставі яких вирішується питання щодо необхідності внесення змін або відмови в цьому. На підставі зібраних документів та за наслідками перевірки Відділ складає обгрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому за встановленою формою. У разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказується причина відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.
Начальник відділу Ю.В.Костюченко