flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка щодо проведеного анонімного опитування відвідувачів сайту суду

03 жовтня 2022, 10:37

Аналітична довідка

щодо проведеного анонімного опитування

Дослідження проводилось за методом заповнення анонімної анкети, яка розміщена на web-сайті Деснянського районного суду м. Києва, а також на сторінці суду у соціальній мережі «Facebook».

           За результатами оцінки за період з вересня 2021 року по вересень 2022 року,  можна зробити наступний висновок.

 Загальна характеристика респондентів

 Найбільшу частку серед опитаних (66,7 %) становлять респонденти, які беруть участь у судовому процесі та представляють лише себе, 33,3 % беруть участь у судовому процесі як представник, адвокат, захисник.

  • 50 % з опитаних звернулись до суду з метою подання документів
  • 25 % з опитаних звернулись до суду з метою отримання інформації щодо стадії розгляду справи.
  • 16,7 % звернулись за отримання копії рішення.
  • 8,3 %  ознайомитись з матеріалами справи.

Загальна оцінка якості роботи суду

На думку респондентів, робота Деснянського районного суду м. Києва оцінюється в цілому позитивно (середнє значення 4,5 бала).

   Оцінювання за вимірами якості

Аналізуючи дані опитування щодо оцінки якості  роботи суду за виміром доступність суду можливо зробити висновок, що в цілому доступність Деснянського районного суду м.Києва оцінюється позитивно (4,5 бали). Зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду та наповненість інформацією стендів, які розміщені в приміщені суду також оцінено позитивно (середнє значення 4,9 бала).

Опитувані в своїй більшості висловили задоволення щодо отримання потрібної інформації за телефоном. У відповідь на питання "Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди додзвонювалися та отримували потрібну інформацію?" (51 %) відповіли "так, завжди", (8,3 %) "телефонна лінія була зайнята чи не працювала", (16 %) відповіли, "ні, слухавку ніхто не брав", (8,3 %) відповіли " що не доводилось телефонувати",  (16,4 %) відповіли, що взагалі не телефонували в суд.

Зручність та комфортність перебування у суді

Респонденти оцінили зручність та комфортність перебування у суді за середнім показником  4,3 бали.

Повнота та ясність інформації

Інформування відвідувачів про справи, що призначені до розгляду, забезпечено на належному рівні, незважаючи на труднощі щодо неналежного фінансового забезпечення суду поштовими марками. Серед опитуваних відвідувачів суду на питання "Чи вчасно Ви були проiнформованi про час та мiсце розгляду Вашої справи секретарем судового засiдання?" (83,3 %) відповіли "так", (16,7 %) відповіли "ні". На запитання "Чи знайшли Ви всю необхiдну для Вас iнформацiю на web-сайті Деснянського районного суду м.Києва? " (58,5 %) відповіли "так, вся необхідна інформація розташована на сайті", (41,5 %) відповіли "ні, необхідна інформація відсутня".

Загальна оцінка за цим виміром якості роботи суду 4,00 бали.

Сприйняття роботи працівників апарату суду

На запитання "Якщо Ви подавали документи до загальної канцелярії суду, то чи допомогли працівники загальної канцелярії з вирішенням Ваших питань?", (58,3%) відповіли, "так, працівники канцелярії прислухались та допомогли мені у вирішенні моїх питань", (25 %) "так, працівники канцелярії вислухали мене, але не змогли допомогти", (16,7 %)  "ні, працівники канцелярії проігнорували мене та не допомогли мені".

Респондентам було запропоновано оцінити риси характеру, які працівники апарату суду проявили при спілкуванні із ними, а також оцінити наскільки такі працівники старанно працювали та не допускалися помилок, які б призводили до переробки документів чи порушення строків. Середня оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 4,4 балів.

На підставі отриманих даних можна зробити наступні висновки.

Серед опитаних відвідувачів 91,3 % погодилися з тим, що працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок, 83,3 % вчасно розглянуті і вирішені звернення (у термін визначений в Законі України «Про звернення громадян»). 33,3 % респондентів відзначили, що ними було вчасно отримано копії рішень з канцелярій та архіву суду, 25 % відповіли  "ні", 41,7 % відповіли "не було потреби".

  • 91,5 % респондентів відзначили доброзичливість, повагу та бажання допомогти з боку працівників апарату, професіоналізм працівників апарату.
  • 83,3 % респондентів погоджується з тим, що працівники апарату суду однаково ставляться до всіх відвідувачів, незалежно від їхнього соціального статусу.

Загальна оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 4,9 балів.

Судове рішення

Оцінку якості судових рішень давали тільки ті респонденти, розгляд справ яких вже завершився (винесено рішення). На запитання "Рішення Деснянського районного суду м.Києва Ви вважаєте законними та справедливими? " 50 % відповіли "не готовий (ва) відповісти", 41,7 % відповіли"так", 8,3 % відповіли "ні".

На запитання "Чи стикалися Ви з проявами корупції у суді? " – 91,7 % респондентів відповіли "ні", 8,3 % респондентів відповіли "так".

В И С Н О В К И: 

Незважаючи на особливий режим роботи суду у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та під час продовженого карантину спричиненого COVID-19, а також неналежного фінансового забезпечення суду, результати опитування засвічують, що якість функціонування суду за окремими аспектами перебуває на належному рівні. Водночас, дані анкетування дозволяють виявити певні проблемні моменти в організації роботи суду.

Доступність суду

Респонденти відмітили, що загалом приміщення Деснянського районного суду м. Києва є доступним.

Зручність та комфортність перебування у суді

Охайність і облаштованість приміщення суду загалом позитивно сприймається респондентами. Громадяни продовжують отримували інформацію щодо стадії розгляду справ. Побажання респондентів було збільшити штат суддів та працівників канцелярії суду.

Деснянський районний суд м. Києва висловлює велику вдячність громадянам, які прийняли участь в опитуванні, за виявлену ініціативу щодо покращення якості обслуговування відвідувачів суду. Отримані результати опитування стають стимулом для поліпшення організації роботи апарату суду та вибору найбільш актуальних та ефективних методів виконання завдань, покладених на судову систему Конституцією України, вивчення передового досвіду, забезпечення створення належних умов для впровадження інноваційних технологій та подальшого вдосконалення діяльності суду. 

УВАГА!!!! Анонімне опитування продовжується та з метою підвищення рівня доступу до правосуддя, забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду та покращення її організації Деснянський районний суд м. Києва пропонує  взяти участь в анонімному опитуванні, заповнивши форму   

 Опитування є добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи суду. 

     Анонімної анкети

              

Прес - центр Деснянського районного суду м. Києва!