flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка щодо проведеного анонімного опитування відвідувачів сайту суду

29 січня 2020, 11:27

 Аналітична довідка

щодо проведеного анонімного опитування

Дослідження проводилось за методом заповнення анонімної анкети, яка розміщена на web-сайті Деснянського районного суду м.Києва.

           

За результатами оцінки за період з березня 2019 року по грудень 2019 року,  можна зробити наступний висновок.

 

Загальна характеристика респондентів

Найбільшу частку серед опитаних (72,7%) становлять респонденти, які беруть участь у судовому процесі та представляють лише себе, 27,3% беруть участь у судовому процесі як представник, адвокат, захисник.

  • 45,5 % з опитаних звернулись до суду з метою отримання інформації щодо стадії розгляду справи.
  • 36,4 % подати документи в суд.

Аналіз відповідей респондентів засвідчує, що 88 % опитаних загалом або цілком обізнані з роботою суду. Решта респондентів (12 %) заявили, що вони майже не обізнані.

Загальна оцінка якості роботи суду

На думку респондентів, робота Деснянського районного суду м. Києва оцінюється в цілому позитивно (середнє значення 4 бала).

   Оцінювання за вимірами якості

Аналізуючи дані опитування щодо оцінки якості  роботи суду за виміром доступність суду можливо зробити висновок, що в цілому доступність Деснянського районного суду м.Києва оцінюється позитивно (4,3 бали). Зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду та наповненість інформацією стендів, які розміщені в приміщені суду також оцінено позитивно (середнє значення 5 бала).

Опитувані в своїй більшості висловили не задоволення тим, що їм не вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном. У відповідь на питання "Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди додзвонювалися та отримували потрібну інформацію?" (9,1 %) відповіли "так, завжди",  (9,1 %) "телефонна лінія була зайнята", (27,3 %) "так, але додзвонитись було важко", (27,3%) відповіли "ні, слухавку ніхто не брав", (9,1 %) "так, але інформація була не повна",(9,1 %) відповіли "пояснили, що не має номеру телефону", (9,1%) відповіли "я не можу додзвонитись, бо я не чую, інвалід зі слуху".

Зручність та комфортність перебування у суді

Респонденти оцінили зручність та комфортність перебування у суді з середнім показником  4,6 бали.

Повнота та ясність інформації

Інформування відвідувачів про справи, що призначені до розгляду, забезпечено на досить належному рівні. Серед опитуваних відвідувачів суду 36,4 % тих, хто не знайшли для себе необхідну інформацію на офіційній веб-сторіці Деснянського районного суду м. Києва і на веб-порталі Судова влада України. 18,2 % таких користувачів відзначили, що на цій веб-сторінці вони знайшли потрібну для них інформацію та 45,5 % відповіли "так, але вона виявилась неповною".

Загальна оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 4 бали.

Сприйняття роботи працівників апарату суду

На запитання "Якщо Ви подавали документи до загальної канцелярії суду, то чи допомогли працівники загальної канцелярії з вирішенням Ваших питань?", 45,5 % відповіли, "так, працівники канцелярії прислухались та допомогли мені у вирішенні моїх питань", 36,4 % "так, працівники канцелярії вислухали мене, але не змогли допомогти", 18,2 %  "ні, працівники канцелярії проігнорували мене та не допомогли мені".

Респондентам було запропоновано оцінити риси характеру, які працівники апарату суду проявили при спілкуванні із ними, а також оцінити наскільки такі працівники старанно працювали та не допускалися помилок, які б призводили до переробки документів чи порушення строків. Середня оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 4,8 балів.

На підставі отриманих даних можна зробити наступні висновки.

Серед опитаних відвідувачів 81,9 % погодилися з тим, що працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок, 54,5 % вчасно розглянуті і вирішені звернення ( у термін визначений в Законі України «Про звернення громадян»), 18,2 % відповіли "ні", 27,3% не звертались. 54,5 % респондентів відзначили, що ними було вчасно отримано копії рішень з канцелярій та архіву суду, 45,5 % відповіли  "ні" та 45,5 % не звертались до архіву за отриманням копії рішення суду.

81,9 % респондентів відзначили доброзичливість, повагу та бажання допомогти з боку працівників апарату, професіоналізм працівників апарату відзначають 91 % респондентів. 91 % респондентів погоджується з тим, що працівники апарату суду однаково ставляться до всіх відвідувачів, незалежно від їхнього соціального статусу.

Загальна оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 4,6 балів.

Судове рішення

Оцінку якості судових рішень давали тільки ті респонденти, розгляд справ яких вже завершився (винесено рішення). На запитання "Рішення Деснянського районного суду м.Києва Ви вважаєте законними та справедливими? " 27,3% відповіли "не готовий (ва) відповісти", 63,6% "так", та 9,1 % респондентів вважають, що "рішення суду є незаконним та несправедливим".

На запитання "Чи стикалися Ви з проявами корупції у суді? " – 90,9 % респондентів відповіли "ні".

В И С Н О В К И: 

Результати опитування засвічують, що якість функціонування суду за окремими аспектами перебуває на належному рівні, зростає довіра до суду, поліпшилась якість роботи. Водночас, дані анкетування дозволяють виявити певні проблемні моменти в організації роботи суду.

Доступність суду

Респонденти відмітили, що загалом приміщення Деснянського районного суду м. Києва є доступним.

Зручність та комфортність перебування у суді

Охайність і облаштованість приміщення суду загалом позитивно сприймається респондентами. Аналізуючи дані опитування можна зробити висновок, що зросла якість  наповнення інформацією на інформаційних стендів та на офіційному веб-сайті суду. Респонденти скаржаться на певні проблеми щодо неможливості додзвонитися до суду. Однак, нагадуємо, що на даний час дає Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492, який надає інформацію, а також є стаціонарні номери телефонів канцелярій суду та керівництва суду, які розміщені на інформаційних стендах в суді та на офіційному сайті суду. Також, громадяни продовжують отримували інформацію за телефонами: 066 207-48-59  (відповідальна особа за проведення судових засідань в режимі відеоконференції: Половенко Галина ); 096 294 84 40  (виконувач обов'язки прес-секретаря Деснянського районного суду м. Києва: Москович Вікторія).

Деснянський районний суд м.Києва висловлює велику вдячність громадянам, які прийняли участь в опитуванні, за виявлену ініціативу щодо покращення якості обслуговування відвідувачів суду. Отримані результати опитування стали  стимулом для поліпшення організації роботи апарату суду та вибору найбільш актуальних та ефективних методів виконання завдань, покладених на судову систему Конституцією України, вивчення передового досвіду, забезпечення створення належних умов для впровадження інноваційних технологій та подальшого вдосконалення діяльності суду. 

УВАГА!!!! Анонімне опитування продовжується та з метою підвищення рівня доступу до правосуддя, забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду та покращення її організації Деснянський районний суд м. Києва пропонує  взяти участь в анонімному опитуванні, заповнивши форму   

 

                  Анонімної анкети

      

             Опитування є добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи суду.